Before you slip into unconsciousness 

在你失去意識之前

I'd like to have another kiss 

再給我個吻吧

Another flashing chance at bliss 

一個機會渺茫的狂喜

Another kiss, another kiss

在親吻我一次吧 在親吻我一次吧

 

The days are bright and filled with pain 

明亮的白晝被痛苦填滿

Enclose me in your gentle rain 

用你溫柔的雨水包覆我吧

The time you ran was too insane 

你離開的太瘋狂了

We'll meet again, we'll meet again 

我們還會再見的 我們還會再見的

 

Oh tell me where your freedom lies 

告訴我你的自由究竟在何方

The streets are fields that never die 

街道的指引成為不朽

Deliver me from reasons why 

帶我脫離了世俗

You'd rather cry, I'd rather fly 

你寧可哭泣 我寧可飛翔

 

The crystal ship is being filled 

水晶之船漸漸填滿

A thousand girls, a thousand thrills 

數千的少女 數千的刺激

A million ways to spend your time 

千萬的理由揮霍你的光陰

When we get back, I'll drop a line

當我們返回時 我會寫封信的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 clement1976 的頭像
    clement1976

    Cavalier dans la nuit

    clement1976 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()